søndag den 19. juni 2011

Loppefund fra Ingerslev



Endelig kom jeg forbi kræmmermarkedet på Ingerslev - for første gang i denne sæson. Bare et helt lille smut, men Magnus gjorde mig selskab, så det var hyggeligt, og disse fine ting fik vi med hjem.

Den blå emaljeform var tiltænkt legehuset, men Rune mener den skal hænge i køkkenet - jeg ved ikke helt...?
Stoffet købte jeg af hende her, sjovt lige at hilse på hende :)
Wiinblad platterne kostede kun 20 kr. stykket. De skal hænge på en "billede-væg", som jeg lige kan se for mig, men som ikke er etableret endnu. Det er platterne 'januar' og 'maj' - månederne hvor vores børn er født.

5 kommentarer:

  1. Det var nogle rigtig fine sager du fik med hjem. Jeg går stadig og ærgre mig over, at min mand og hans brødre fik smidt alle 12 Bjørn Wiinblad platterne ud, efter min svigermor døde for 2 år siden. De mente ikke at det var noget for mig, så de røg ud...what ?..de kunne da have spurgt. De ér fine og koster heldigvis ikke ret meget idag.

    SvarSlet
  2. Fine ting du fik med hjem der, specielt smørebrættene syntes jeg har en fin farve, dem leder jeg også efter.

    SvarSlet
  3. Ihhhh.....hvor nogle fine loppe søde:o) Jeg har da været alt for lidt på loppetur på det seneste. Dine køb får mig helt i loppe-humør igen:o)
    De stoffer er bare super flotte! Må vist lige ind forbi Julieskreahule og kigge lidt rundt:o)
    Knus

    SvarSlet
  4. Hej Christina, hyggeligt at hilse på dig:-)
    Jeg melder mig straks som fast læser af din fine blog.
    God sommer:-)
    Kh Julie

    SvarSlet
  5. Bettina - ja, hvis man bare kunne vide hvad der var værd at gemme, min mormor har også haft en kæmpe samling - måske endda også mine forældre. Men det er da især surt at de har smidt dem ud for kun et par år siden.. ØV.

    Ævlebævle - ja, jeg er også glad for at jeg tog smørrebrættene med, havde egentlig først efterladt dem, men vendte tilbage efter dem. Nu vil jeg bare gerne have flere :)

    Julle - jeg var MEGET tæt på at ringe og høre om du skulle med, men var vildt træt (efter fest), så vidste at det bare ville blive et hurtigt smut :) - vi må ned til Brugtvare Centralen SNART!?

    Julie - ja, det er sjovt at få IRL-ansigt på de andre bloggere. Nu har jeg efterhånden læst med hos dig længe, så det er dejligt at du også har lyst til at læse med her :)
    Det er jo en ganske særlig sommer for os begge. Jeg er termin tæt på dig - d. 31. august, også med en lillesøster.

    SvarSlet