tirsdag den 19. juli 2011

Kreashopping

I går var en rigtig tøsedag. Emilie og jeg var alene hjemme næsten hele dagen. En skøn langsom dag. Emilie så Sommer Summarum og spillede computer hele formiddagen. Jeg strikkede, vaskede tøj og støvsugede. Om eftermiddagen tog vi i biografen og så Orla Frøsnapper. På vejen hjem derfra kørte vi omkring Tilst og Stof og Stil. Jeg trængte til at få fyldt op af de lidt kedelige ting, såsom elastik, knapper o.lign. Derudover manglede jeg noget bomuldsgarn (se lige de lækre farver!) til kommende projekter...mere om dem senere.

Udover hvad der stod på min liste, kunne jeg ikke stå for "retrolook"-stoffet, som jeg i forvejen har (haft) i to andre farver - det var sat ned til 29,- pr. m!!! og så havde de fået de sejeste fotoprint med ugle og hjort, dem har jeg ikke set før, men måske er jeg bare langsom?

Nu må jeg vidst også snart være aktiv ved symaskinen igen - det er alt for længe siden.




Idag venter endnu en hyggedag, denne gang bytur med mormor, med indkøb af skoletaske som vigtigste opgave, Emilie glæder sig MEGET!

4 kommentarer:

  1. Det lyder da bare som en både hyggelig og produktiv dag! Og dejligt at få fyldt i kreaskufferne, er også ret vild med garnfaverne, er spændt på at se, hvad der kommer ud af det :o)Og retrostoffet er mega lækkert, har selv syet en taske i den gule udgave :o)

    SvarSlet
  2. Aigh hvor er det stof fra det er jo så LÆKKERT. skøn blog.

    Tjek min blogge-log, jeg er brand new og har pt en lææækker Give Away

    God sommer

    SvarSlet
  3. Lisbeth - ja, sådanne dage er bare super skønne, og min barsel er lige begyndt (eller faktisk er det stadig kun ferie), så jeg føler mig virkelig heldig med masser af den slags dage p.t. :)

    Kaptajn Willy, tak for din kommentar, så opdagede jeg jo også lige din OVERLÆKRE blog, hold da op, jeg her helt solgt. Jeg har givet dig en blogaward, som jeg håber du vil modtage, se mere om det i indlægget der handler om awarden :)
    Og så vil jeg skynde mig ind og deltage i din give away!

    SvarSlet
  4. Forresten Kaptajn Willy - nu glemte jeg helt at svare. Det hele er købt i Stof og Stil :)

    SvarSlet