fredag den 18. november 2011

Forkælelses fredag!

Uh jeg har haft en dejlig fredag.
Marie blev passet af mormor for første gang (det gik rigtig rigtig godt!). Mor her skulle til frisør, aaah (tiltrængt!), og på vej retur gik vejen igennem Magasin og jeg fik fyldt lidt op på dullefronten (tiltrængt!).
I aften skal vi til fest (tiltrængt!) - der kommer Marie dog med, og de store børn fredagshygger og overnatter hos mormor og morfar - TAK :)


Daisy fra Marc Jacobs, fordi jeg har sukket efter den længe / Foundation fra MAC, bare fordi jeg var løbet HELT tør / Lipgloss fra MAC, bare fordi MAC damen var så sød at makeuppe mig lidt, og den der var for lækker / Yndlings mascaraen Dior Show, fordi det var for længe siden jeg har haft den / Hår styling/beskyttelsescreme fra Bamboo, fordi jeg manglede og frisøren anbefalede / Shampoo fra Bamboo, fordi jeg fortjener det.

ÅH hvor følelses det godt med lidt selvforkælelse!
God fredag og god weekend til jer alle derude!

2 kommentarer:

  1. Uhm - det lyder lækkert!

    Bukserne er ankommet, og de er SUPER SUPER flotte! WAUW altså! Jeg MÅ eje flere Smuttii kreationer.

    SvarSlet
  2. ÅRH det lyder lækkert med en forkælelsestur! Jeg trænger i den grad til en tur i frisørstolen. Vil virkelig gerne have farvet hår! Uhm Daisy den er SÅ god!

    SvarSlet