onsdag den 30. november 2011

Selvom her er lidt stille...

...så er jeg faktisk ganske flittig.

Idag har jeg syet disse to fine kjoler til Anna, dem skal hendes søde piger bruge til jul. Jeg fik næsten frit spil, ønskerne var, at kjolerne ikke skulle være ens, men i samme stil, skulle kunne bruges mere end kun til jul, og gerne måtte have applikation i noget retrostof - nu håber jeg bare de lever op til forventningerne!


Derudover har jeg fornyligt syet disse smølfeoveralls og bukser med retrolapper.


Jeg har som sædvanligt også gang i flere projekter på strikkepindende...


... og så er der jo også lige den der dåb på søndag, den kommer vidst til at kræve fokusset resten ugen ;)

Glædelig december til jer!

2 kommentarer:

  1. De er SIMPELTHEN SÅ SMUKKE - WAUW!

    SvarSlet
  2. Du laver nogle super skønne ting!
    De kjoler er bare søde :-)

    SvarSlet