lørdag den 17. december 2011

Første forsøg med Arne og Carlos strikkede julekugler

...og faktisk også første forsøg med farve skifte på den måde. Jeg kom til at stramme garnet lidt for meget på bagsiden, imellem skiftende, så den blev lidt bumlet, men alt i alt meget fin synes jeg.
Jeg er helt pjattet med kuglerne og har allerede slået op til den næste, det bliver en kæmpe kugle på pind 7, som jeg fik idéen til, imens jeg var igang med denne.
 


Min kære mand ønsker sig iøvrigt nu en hue med rensdyr, hmm, mon jeg kan klare det?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det har du da gjort meget godt : ) Gid man kunne strikke.

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn!! Bare man kunne strikke altså:) du laver nogle dejlige ting:)
    Dejligt at høre at I også har fundet en rytme ìg bare nyder hinanden - det er bare sådan en dejlig tid:)
    Knus

    SvarSlet