onsdag den 29. februar 2012

En pakke er sendt

Dorte fra Pimp me up har pimpet min blog, det er sket over den seneste tid, så der er ikke nogen nyhed i det, I har sikkert set det? Jeg selv er vild med resultatet, og bliver glad hver gang jeg ser det.

Vi lavede en byttehandel - Dorte skulle pimpe og jeg skulle strikke. Så nu har jeg strikket en lille jakke til Dortes søde piger, Anna og Freja, i vendestrik. Opskrift og garn er fra Askeladen.

Dorte fik også et lille stykke retrostof med, fordi jeg synes, at netop det stykke matcher hendes nyindrettede soveværelse så fint, om hun vil bruge det til noget, bestemmer hun jo selv :)

Nu håber jeg bare det falder i god jord hos Dorte og pigerne.






5 kommentarer:

  1. Nuiii Christina, fik pakken i går og blev SÅ glad. For pokker den er bare fin og lækker og jeg ELSKER farven! Tusind tusind tak, jeg er ydmyg og glad for at du gad at strikke for mig, det hader jeg selv jo :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn frakke! Dejlig varme farver!

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er den lækker! Og fantastiske friske farver.

    SvarSlet
  4. Så fin, du viser flotte ting fra pindene her på siden - misundelig over de evner :o)
    Og inspirerende blog i øvrigt, her vil jeg gerne kigge med...

    SvarSlet