onsdag den 7. marts 2012

Pasteller...

Da jeg kom hjem fra en tur i byen og fik pakket alle de nyindkøbte sager ud af poserne, var det slående hvor dominerende pastellerne var, de tiltaler mig helt vildt p.t., måske fordi jeg sådan længes efter forår? eller er pangfarverne bare på retur.. jeg er ret splittet der, for i virkeligheden er jeg til det hele. Tror bare jeg blander som jeg lyster!

 Babykjole - H&M 39.95

 Keramik skåle - Søstrene Grene ca. 15,- kr. pr.- stk.

Melamin skåle - Søstrene Grene ca. 10,- kr. pr. stik 

 Hårelastikker - Søstrene Grene ca. 7,- kr.

Liberty like stof - Stof 2000 69,- kr. pr. m.

6 kommentarer:

  1. Dejlige forårsindkøb! Jeg må vist et smut i Søstrene snart:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt anbefales. Jeg kunne i hvert fald have købt SÅ meget mere ;)

      Slet
  2. Jeg drages også lidt af pastelfarverne for tiden. Men samtidig holder jeg fast i andre farver. Pastelfarverne bliver også forbundet med forår for mig, og det trænger vi da til nu :-) fine indkøb :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre at jeg ikke er alene, af og til kan jeg blive helt forvirret, for der er jo bare så meget fint. Måske man bare ikke skal tænke så meget over det.

      Slet
  3. Uha nogle fine køb - tror da jeg må ned efter sådan en kjole til Merle :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg klart du skal, jeg så den både i Bruuns og på Strøget :) og den ruinerer i hvert fald ingen ;)

      Slet