mandag den 19. marts 2012

WAUW - noget om billedredigering

Jeg er ret vild med at lege med billeder, lave collager, beskære, justere på farver, lys m.v. Jeg leger bare lidt på må og få, og ved egentlig ikke ret meget om det, synes bare det er sjovt, og resultatet er jo til at se med det samme. 
Jeg bruger Picasa, fordi det er gratis og virkelig brugervenligt, og igår opdagede jeg, at der er kommet en række nye sjove effekter. Jeg er ret imponeret over, hvad man kan lave med helt få klik. Se selv:









4 kommentarer:

  1. Nej, hvor fantastisk!!! Det er simpelthen lige det jeg har gået og ventet på - altså at Picassa skulle få nogle af de fede effekter!!!
    Mange tak fordi du deler din nye viden - jeg må vist også hellere del min nye viden :)
    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt da, det er så fedt, især for os, der ikke lige kaster os ud i de mere avancerede programmer :)
      Tak for lovelinket i dit indlæg :)
      Kh C

      Slet
  2. Picasa er super godt - og brugervenligt ;)
    Knus

    SvarSlet