tirsdag den 10. april 2012

Konfirmationsforberedelser

Vi har haft en dejlig dejlig påske her i familien, helt tilpas med en blanding af praktiske opgaver, hygge med familie og venner og masser af god mad.
I påsken er det også for alvor gået op for mig, at vores store søn skal konfirmeres lige om lidt, altså virkelig lige om lidt, der er mindre end tre uger til, så nu er der kommet gang i forberedelserne, egentlig skal vi ikke rigtigt stå for noget selv, men jeg kunne slet ikke holde ud, hvis bordet ikke blev bare lidt personligt. Vores konfirmationsfest er lidt speciel, Jens går nemlig i klasse med min lillebror, så der er stor fælles fest, og min mor var heldigvis helt med på idéerne til pynten.




5 kommentarer:

  1. De fine glas kan da kun gøre festen- og bordet personligt og hyggeligt:-)

    SvarSlet
  2. Super flotte glas du har lavet :)

    Er desværre først kommet forbi din blog i dag, men bliver nødt til at følge med med det samme! :)

    VH Anne Sofie

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig fint ud - og tilpas "drenget" :o)

    SvarSlet
  4. Så fina glasen blev. Washitepjen är så bra lätt att ta bort när man känner för att förnya sig.

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er nogle fine lysestager du der laver. En god ide som jeg vil huske.

    SvarSlet