torsdag den 26. april 2012

Travlhed, men....

...der er overblik, og jeg tror det bliver SÅ godt :)

Konfirmationen nærmer sig, bordpynten er så godt som færdig (mangler lige en stak bordkort endnu), tøj er indkøbt, hår er klippet, maden laves af folk i forsamlingshuset, drikkevarer er indkøbt og bliver transporteret imorgen, og ikke mindst hemmeligheder er forberedt - kort og godt, vi er snart klar til søndag. 

Her er lige et lille smugkig på noget af bordpynten.


Når mandag og tomheden rammer (sammen med forhåbentligt en masse nye gode minder), er jeg forberedt. Jeg har nemlig indkøbt nyt garn til disse to projekter. Det kribler allerede i fingrene, men jeg skal liiiiige...

 Undertrøje fundet HER

Babybukser fundet HER


Jeg vil også benytte lejligheden til at sige velkommen til alle de nye læsere som har fundet vej på det sidste, og tak til alle jer der har haft lyst at deltage i min give away - hvis ikke du er med, kan det nåes endnu.

3 kommentarer:

  1. Go fornøjelse med konfirmationen :) det ser ud som om du har check på tingene! Synes altså godt nok at det var meget arbejde og det selvom vi fejrede i haven... Og ja, tomheden bagefter er meget rammende, pludselig har man jo næsten fri :)

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det bare fint. Jeg håber I får en helt fantastisk fest :)

    Kh.

    SvarSlet
  3. Fine ting du har lavet... Er blevet lidt inspireret, så vil høre hvor du har købt tapen du har brugt til bordkortene. Kh Nanna

    SvarSlet