onsdag den 2. maj 2012

Ah, sol og nyt strikketøj...


Jeg synes, at sidste uges travlhed er fortsat med ind i denne uge, men ok, det er jo min egen skyld, at jeg får arrangeret så mange (hyggelige) ting. 
Lidt strikketid med det nyindkøbte garn er det dog blevet til. Det er sådan et fint mønster synes jeg, og jeg får lyst til at forsætte, bare lige et skift mere...mon ikke den søde undertrøje snart er færdig? - i hvert fald bliver strikketøjet medbragt på dagens hyggedate.


Igår sad jeg her og strikkede, hvor er det bare en dejlig tid vi går i møde.


Vi havde iøvrigt en helt helt fantastisk konfirmationsdag for vores store søn og min lillebror i søndags. Tror det kræver et særskilt indlæg med billeder.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med ham! Jeg læder mig til et indlæg med billeder af dine krearier til bordet :-)

    SvarSlet
  2. Tak Fie :) - der nu konf indlæg - dog ikke SÅ meget af bordet.

    SvarSlet
  3. Den er nemlig bare så fin den vest... jeg har lavet den til drengene og det tager jo ingen tid :)

    SvarSlet