mandag den 25. juni 2012

Lækre stoffer på en mandag morgen

Nøøøj, se lige hvad posten kom med her til morgen (det er fedt at få morgenpost), så nu vil jeg fluks kaste mig over symaskinen...har dog lige lidt, der skal syes inden det bliver disse stoffers tur, men der er da ikke noget så motiverende som sådan en sending, og jeg har virkelig holdt mig i skindet længe, så det er yderst velfortjent - hvis jeg selv skal sige det.

Stofferne er selvfølgelig herfra... der er altid SUPER hurtig levering!


Skønne jerseystoffer

 Bomuld med ugleprint


5 kommentarer:

  1. Lækkerier... God dag ved symaskinen:-)

    SvarSlet
  2. Åh den øverste er mit favorit print, jeg har desværre bare brugt det hele som foer i Emils sommerjakke, som desværre ikke er blevet slidt endnu (pga sommervejret der bare bliver væk) øv bøv
    Men Christina jeg må da lige ind og shoppe lidt, for har da for lidt jersey liggende :)
    Glæder mig til at se hvad du får fra hånden i dag.
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Skønne stoffer. spændende at se hvad de bliver til.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare lækkert ud :) Glæder mig til at se hvad du får lavet :)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige lækkerier :) spændt på at se hvad du skal sy.

    SvarSlet