lørdag den 20. oktober 2012

Jeg MÅ bare anbefale!

Denne ret, 'Hotdogs med asiatiske kødboller og chilimayo', har vi efterhånden fået nogle gange, og den er ganske enkelt helt fantastisk - dog ikke helt vildt taknemmelig at fotografere, men lad ikke det snaskede udseende narre jer, det smager SÅ godt (ikke mindst chilimayoen, som vi flere gange har brugt til andre ting også ;)).

Opskriften fik jeg anbefalet af en (madglad) veninde, som havde set den hos Newyorker by heart.

Jeg bager burgerbollerne her fra Arla, dog på slump, med sesam på toppen og former dem lidt aflange, de er GODE!
- og så serverer jeg ovnstegte kartofler til - og meget mere chilimayo end nævnt, da det også er formidabelt som dip til kartoflerne! 


Tidligere idag forsøgte jeg mig med hindbærsnitter, det har ellers aldrig været min favorit, men resten af familien plagede, og jeg må sige at jeg også faldte i ;) 
Jeg brugte denne opskrift - og det er bestemt ikke sidste gang! 


MUMS siger jeg bare, jeg er stopmæt nu! Dejlig lørdag aften :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar