tirsdag den 15. januar 2013

Overspringsstrik og sygt barn

Jeg er hjemme med Marie idag, syg igen, håber virkelig, det er en hurtig omgang. Langt om længe ser det ud til, at jeg har fået hende til at sove lidt i sengen. Så jeg sidder musestille og overspringsstrikker lidt på et nyt projekt jeg kom til at starte på igår, en hue til Emilie ala Gudrun og Gudrun, jeg har selv tegnet diagram og sjusset mig frem til maskeantal, er spændt på om den kommer til at passe.

Egentlig er jeg igang med et helt andet projekt, en helt plain cardigan med striber, til Marie, men det er så kedeligt, at jeg hele tiden lige får sneget et andet projekt ind. Jeg mangler dog kun ærmer nu, så måske lykkes det en dag?



5 kommentarer:

  1. Øv, god bedring med hende.
    Flot mønster i huen :-)

    SvarSlet
  2. Mon du har cardiganen med til næste kreamøde:-D Ej, dit hueprojekt ser vildt spændende ud, og hvor er det bare imponerende, at du bare selv kan lave et mønster.

    Rigtig god bedring med Marie - hvor er det synd, når de er syge.

    SvarSlet
  3. Så fed hue;) god bedring til marie

    SvarSlet
  4. Det ser da super godt ud. Begge dele og god bedring med Marie

    SvarSlet
  5. Den hue er bare så lækker! Jeg har strikket flere og har også skrevet en vejledning til hvordan man strikker den, inde på min blog.
    God bedring med Marie.

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet