onsdag den 15. januar 2014

Strikkeudfordring!?


Åh, har I set Cecilies geniale udfordring? 

Jeg er SÅ fristet til at hoppe med, for der er jo så meget jeg godt kunne tænke mig at strikke og derfor har jeg altid gang i alt for mange projekter på én gang, jeg kan altid liiiige slå op.
Jeg overvejer at deltage for jeg tror, at udfordringen vil hjælpe mig med at holde fokus på at færdiggøre mine projekter, men samtidig er jeg også lidt nervøs for det ekstra pres på skuldrene!? - det er jo ikke derfor jeg strikker, hmm...

Men fluks er jeg igang med at kigge på alle de lækre opskrifter, jeg kunne tænke mig at kaste mig over - et af mine mål for 2014 er at strikke en trøje til mig selv, måske kunne det ligefrem blive flere?







10 kommentarer:

  1. I sving!- det er da virkelig nogle lækre sager du viser her:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret! og jeg tror netop at det er sådan en udfordring der skal til, før at jeg får sådanne projekter af pindene :)

      Slet
  2. jeg ville sådan ønske jeg kunne strikke - jeg prøvede for mange år siden, men jeg er håbløs:-) Jeg synes du skal tage udfordringen op;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, selvfølgelig kan du lære det Christina, du vil elske det! Prøv igen :)

      Slet
  3. Wauv, det er godt nok nogle skønne modeller du viser frem. …jeg synes måske det er liiidt et pres. Men det kommer også an på hvor mange andre ting du har fokus på lige nu. Herhjemme er der fokus på oprydning, mad og velvære. Der kan strik både puttes ind under oprydning i form af afslutning af projekter og velvære :-) Men det ville gøre mig presset at skulle sætte farten op på strik projekter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke taget den endelige beslutning endnu, men jeg tænker at prøve, med det 'in mente' at det skal føles godt, og KUN godt. Det må ikke blive et pres, for det har jeg ikke brug for, det skal kun være for en motivationsfaktor til at få strikkeriet gjort færdigt, sådan lidt mere struktureret :)

      Slet
  4. Jaaaa, du skal være med - det kunne være SÅ hyggeligt! Jeg vil vildt gerne strikke billede nr. 2, men er det ikke noget med, at patent er vildt svært?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke det er svært, det er vidst bare langsommeligt at strikke - så ved heller ikke helt om det er noget for mig. Men har får længe siden fået bogen i gave, og ønskede mig den kun, fordi jeg gerne ville strikke denne... så jeg SKAL næsten!?

      Slet
  5. ….okay…. nu har jeg set så mange lækre projekter rundt omkring der netop er blevet sat i søen på dette 12MOK initiativ. Jeg kan godt se at det er smart og motiverende. Hvis du føler dig fristet, så gør det! :-) …det er jo næsten ligefør jeg selv er fristet til at hoppe med på vognen ;-)

    SvarSlet
  6. Ai, jeg er helt vild med trøjen på det første billede - har du et link til opskriften på den?
    Mvh. Tine

    SvarSlet